Ledigt jobb: Service Manager

Vi behöver nu rekrytera en Service Manager. I rollen är du ansvarig för att hantera de administrativa processerna i leveransen till våra kunder. Du kommer träffa våra kunder ofta, och eventuellt på deltid jobba hos kunderna (i Stockholm) under perioder. Du jobbar i ett team om 2-3 personer, som kommer växa under kommande år. Flexibilitet i arbetstid och -plats kommer kunna åtnjutas.

Önskade egenskaper

SERVICE: Vi vill få in en pigg, prestigelös, arbetsoskygg person med bra känsla för service. Kunna möta och kommunicera med människor på ett professionellt sätt.

AFFÄRER: En förståelse och intresse för affärer och de grundläggande processerna kring konsultinköp => kontrakt => tidrapport => faktura.

NOGGRANNHET: Vi söker ingen revisorstyp, men du behöver ha bra förmåga att hålla ordning och reda. God precision i vår administrativa leverans är central.

SYSTEM: Förmåga att bli duktig användare - “super user” - av vårt affärssystem.

SPRÅK: Förmåga att uttrycka sig väl i skrift på svenska och engelska.

Arbetsuppgifter

  • Hantera kontraktering av nya konsulter. Säkerställa att vi får in alla uppgifter korrekt i vårt system och att såväl kund och konsult får alla uppgifter de behöver.

  • Hantering kontraktsförlängningar. I god tid innan våra konsulters kontrakt tar slut skall vi agera proaktivt så att en eventuell förlängning av konsultuppdragen görs i god tid.

  • Hantering av tidrapporter - se till att vi från kund / konsult får in tidrapporter från konsulternas uppdrag

  • Hantering av fakturering. I vårt system skapar vi kund- och konsultfakturor

  • SERVICE & SUPPORT: I den process vi sköter dyker det kontinuerligt upp frågor från våra affärspartners. Din uppgift är att på ett trevligt och serviceorienterat sätt ta emot och besvara dessa frågor efter bästa förmåga - både via mail och telefon.

Framtida möjligheter

Du kommer få chansen att vara tidigt in i ett bolag som har startat en lång och spännande resa. Lyckas vi nå våra mål kommer det att dyka upp massor av chanser att ta nya roller inom försäljning, tjänsteleverans.

____________________________________________________________________________

Inkopio AB är en oberoende molntjänstleverantör som erbjuder en modern och skräddarsydd tjänst för konsultinköp och konsulthantering. Kärnan i vårt erbjudande utgörs av ett Vendor Management System (VMS) som fullt ut stödjer processen för konsultinköp och konsulthantering, och därmed ökar kundens effektivt och sänker deras kostnader. Vi sitter i centrala Stockholm, hos SUP46 på Regeringsgatan.

____________________________________________________________________________

KONTAKTA Nils Keife, nike@inkopio.se om du är intresserad. Läs mer om oss på www.inkopio.se